.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند.
شورای نگهبان جلوی دیکتاتوری انتخاباتی دولت را بگیرد/ رئیسی سال ۱۴۰۴ انتخابات آسانی نخواهد داشت
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند. (ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که .... ربط « کارد و ساطور» با «هفته بانکداری اسلامی» ؟! + یک توصیه به استاندار
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که ....(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد. درخواست اسحاق جهانگیری از دولت رئیسی
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد. هشدار شدیدالحن روسیه به مولداوی
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد.(ادامه)
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند. ترکیه، مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کند
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: ما به هیچ عنوان منتقدان را بی ‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید. رئیس جمهور : ما منتقدان را بی شناسنامه نمی‌دانیم
شمال نیوز: ما به هیچ عنوان منتقدان را بی ‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از برخی واکنش‌ها از سوی متولیان قبلی ساخت مسکن گفت: ‌این افراد دارای سابقه نامناسب در زمینه ساخت مسکن برای مردم هستند. پاسخ بذرپاش به منتقدان دولت برای ساخت مسکن
وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از برخی واکنش‌ها از سوی متولیان قبلی ساخت مسکن گفت: ‌این افراد دارای سابقه نامناسب در زمینه ساخت مسکن برای مردم هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم. عصبانیت عجیب رئیسی از منتقدان
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم.(ادامه)
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
حسین شهابی؛ کارگردان سینمای ایران دیده از جهان فروبست و مراسم خاکسپاری وی فردا در بهشت سکینه کرج قطعه نام‌آوران برگزار می‌شود. حسین شهابی کارگردان سینما درگذشت
حسین شهابی؛ کارگردان سینمای ایران دیده از جهان فروبست و مراسم خاکسپاری وی فردا در بهشت سکینه کرج قطعه نام‌آوران برگزار می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.